15 marzo 2008

La casa azul & Guille Milkyway

Ciertamente, esto se lo dedico a alguien que si tuviera blog, lo hubiera hecho hace tiempo ;).

Gracias a ella, conocí a este Guille, que resulta ser un crack un poco extraño con todo lo de la Casa Azul, que al principio cantaba él y actuaban unos actores jóvenes que salen en la de Superguay cantando, y en la de "La revolución sexual" bailando...
En fin... aquí os dejo con mis favoritas! Espero que os guste!

"La Revolución Sexual"

"Superguay"


Interpretadas por Guille Milkyway, compositor, productor y arreglista de la banda.

2 comentarios:

  1. PRESENT! Alex al final milkyway t'agradarà mes que Mozart...temps al temps! lletres emocionants/melodies polivitaminiques...quinta esència del indie-pop! weno pues la casa azul es un grup fantasma encara que ara el cervell del grup dòna mes la cara i es deixa vore en entrevistes, concerts, etc. les cançons que a deixat ací Alex son les més conegudes que té, pero toque temàtiques com la crítica social i sobretot...l'amor...
    si us han agradat estes... escolteu: "prefiero no" , "el momento mas feliz", "no más myolastan" ...son excepcionals! cançons dolces per allunyarse del soroll que erosiona la nostra vida!

    Àñex! moltes gràcies per fer-li un lloquet al meu músic favorit en el teu blog...i no abuxearme per escoltar aquesta musica...adeu!

    ResponderEliminar
  2. gràcies diana! i tmbe estara agraït el guille milkyway perqe li fas una publi que no es ni normal! jeje però weno... com és ell... se la mereix!
    un salut!

    ResponderEliminar

Haz tu aportación! Seguro que tienes algo que decir :) Gracias